close

自己學生第一次考試~~仲要考三級,其實我都有d怯~~

今日立即買了考試書準備,諗住找定3首歌俾佢~~

等佢早d預備~~

自己在琴行彈了9首歌一次.....

可能自己彈琴已經不太好.....所以一直都唔知彃出來的音o岩唔o岩......

直到回到家,上youtube聽才聽到真正的版本.......(現在真方便)

考試歌比以前好了很多,有2首都幾好聽....

我的年代冇一首好聽的~~

接著就去練了......老實說......我彈起來有幾首都比較吃力......

一定是我的水平又下降了.....

本想練好9首,到星期六俾個學生揀.........

但是,一星期有可能練得晒嗎??

為甚麼我以前的老師可以練得晒????

真係百思不得其解!!(天籟﹕其實只有你一人不行......@@)

還是硬著頭皮去練........盡量練得似原本的版本。

不過今年的歌比我想像中易~~實在太幸運了~~

用一年時間,我相信我的學生可以應付到~~

然後就是scale~~這個沒問題.........

接下來是sight-reading 同 aural.........

我在想用不用叫第二個miss教aural...........我考了咁多年,我都唔知aural想考乜........

sight-reading又勁差.............................................唉!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    puuyan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()